In the classroom

In the classroom

Thursday, November 12, 2009

PEMANTAUAN SPSK DAN SEKOLAH BESTARI

Pemantauan SPSK telah berjalan dengan baik dan hari ini pula pemantauan dari pihak TM Smart School dan JPNJ berlaku di SK Peserai. En.Syed Ismat Ali wakil MDEC dari TM Smart School telah lama menjadi kawan saya. Beliau telah memberitahu dengan jelas ciri-ciri yang patut saya lakukan di sekolah sebagai seorang Penyelaras Bestari lantikan dalaman sekolah.Saya telah menjelaskan kepada beliau tentang kekurangan infrastruktur sekolah dan telah menghantar laporan terkini padanya melaui online.Beliau amat berpuas hati dengan laporan itu.Pihak Jabatan juga telah berjanji akan menunaikan permintaan-permintaan kami dari segi infrastruktur bagi membantu perjalanan sekolah bestari dengan baik.Saya berharap saya dapat menjalankan tanggungjawab yang diberikan kepada saya oleh Guru Besar dengan baiknya dan akan berusaha gigih untuk memantapkan pembestarian SK Peserai.

No comments:

LOOK NICE SMELLS NICE

LOOK NICE SMELLS NICE

Bloguru